Sjuk

Att jag inte har gjort något riktigt inlägg den här veckan är för att jag har varit sjuk (och fortfarande är) och att jag helt enkelt inte har orkat. Kan iallafall ta och berätta vad som har hänt i veckan.I måndags kommer jag knappast ihåg vad jag gjorde. Det enda jag kommer ihåg är att vi dansade en blandning mellan countrydans och folkdans på idrotten..I tisdags hade vi bad i skolan och det var bajstråkigt. Åkte till frisören också, där alla slinta toppar åkte bort. Det behövdes! I onsdags var det en rätt slapp dag i skolan. Kollade på film nästan hela tiden.I torsdags var det lucia, så vi fick gå till missionskyrkan och kolla på skolans luciauppträdande där. Var i skolan till 1 eller något, sen åkte jag hem, och fick feber.Känner mig lite bättre idag, så får hoppas att jag blir frisk snart! Kram!

Tänk på vad du kommenterar! ♥

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback