Tisdag

Hejhej! Hoppas ni mår bra en tisdag som denna!
 
Har ju inte bloggat något i helgen, för har helt enkelt inte haft tid. Det har varit fullt upp.
I lördags åkte mamma och jag till Skövde för att kolla på när min ena brosa spela handbollsmatch. Och i fredags åkte mitt lag till Mariestad för att spela 2 handbollsmatcher. Sista matchen vi spelade var riktig bra, så bra att vi vann! Det var hur skönt som helst, eftersom det inte har gått särskilt bra för vårat lag på matcher förut. Men nu blir vi bara bättre och bättre!
Sen var helgen slut, och igår var det en helt vanlig seg måndag.
 
Idag har det varit helt okej, lite segt bara. Ikväll är det träning som gäller, får se hur det går, har rätt ont i vaden sen i söndags.. Men,men.
 
Nej, får ta och stoppa där, har spanska läxa att göra..
 
         
 
 
 

Tänk på vad du kommenterar! ♥

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback