Det här går inte särskilt bra

Det var ett tag sen ja.. Har inte alls hunnit skriva i bloggen på ett tag nu, och det är riktigt tråkigt!
Varit i skolan, tränat och pluggat så ni får ha förståelse.
 
Det känns inte som det är någon idé att skriva allt jag har gjort nu när jag inte har bloggat. Så skriver vad jag gjorde igår istället! Igår hade jag handbollsmatch.. Kan väl säga att första matchen inte gick särskilt bra. Skitdåligt rättare sagt. Men det berodde mest på att det laget är riktigt bra och har tränat så mycket mer än vad vi gjort!
Andra matchen hann vi prata ihop oss lite mer, och taggade till. Så det gick mycket, mycket bättre. Så det stod lika i halvlek. Vi vann inte, men det är ju inte huvudsaken..
Idag så har det absolut varit en helt vanlig söndag! Det är riktigt höstigt och äckligt väder ute, så har bara tagit det lugnt i mitt rum. Har även gjort klart svenskan tills imorgon. Att skriva en läslogg om en bok man inte riktigt förstår är inte det enklaste. Men nu är det klart iallafall.
Håller på att ladda ner en film nu också.. Mest för att jag har bajstråkigt och vädret suger. Har helt brist på "filmerjagvillseinspiration" så det blev "det regnar köttbullar." Har seriöst ingen aning om vad det handlar om.
 
Nu vet ni att jag lever iallafall, och att jag inte alls har gett upp bloggen!
 
       
 
 
 
                                                         

Tänk på vad du kommenterar! ♥

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback