Helg

Hej finisar!
 
Det har varit mycket att hålla koll på i skolan den här veckan. Har matte-prov på måndag, so-prov på tisdag, matte-prov del 2 på torsdag, och engelska och spanska läxa tills på fredag. Så man kan säga att nästa vecka inte direkt blir lugn! 
Imorgon är det handbollsmatch i Skara som gäller.. Matchen börjar halv 5 tror jag. Vilket känns lite segt. Men det får gå! På söndag blir det lite plugg, och så vad jag se vad som händer.
På måndag efter skolan ska ju Amanda och jag ta bussen till Tibro också.
 
Annars har jag väl inte så mycket mer att berätta.. Det är lite stressigt i mitt huvud just nu, allt med skolan som ska hinnas med, men så är det.
 
Trevlig helg!
 
           
         
 
       

 
 

Tänk på vad du kommenterar! ♥

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback