Freedaag

Åhh vad skönt med fredag! Idag har det varit en rätt lugn dag i skolan, körde trummor på musiken, och hade spanska läxförhör, hoppas det gick bra.
Efter skolan ringde Amanda och jag ett litet samtal också, vilket blev väldigt, väldigt flumigt och pinsamt kan jag säga. Sen kom jag hem, gjorde inte så mycket. Något som känns sjukt är att jag har blivit liiite beroende av brosans gta. Låter inte bra, men faktiskt kul att åka runt som en galning i en bil och skjuta folk. Heheh..
 
Imorgon är det handbolls match. Vet inte riktigt när den är, men hoppas inte den är allt för tidigt, för man vill ju kunna sova lite längre nu när det är helg.
 
Känner att jag inte har någon inspiration om vad jag ska blogga om. Om ni vet något speciellt ni tycker jag ska blogga om så kommentera det!
 
 
Ha en kulig fredagskväll! 
 
 

           
           Gammal bild
 
 
 
            

Tänk på vad du kommenterar! ♥

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback