Inget planerat

Hej på er! Hoppas att ni mår toppen! Själv känner att jag inte har gjort något idag.. Visst klockan är inte så jättemycket, men ändå!
Det jag har gjort idag en så länge:
 
1. Försökt sjunga. Eftersom alla säger att man sjunger bättre när man är hes..? Hade förväntat mig att låta lite mer som Rod Stewart. Men tycker nog mer att det lutade mot en tupp med halsfluss-hållet.
 
2. Gjort slut på ca 4 ½ näsdukspaket på bara en morgon. 
 
3. Hittade någon låt som hette typ "C'Est La Vie" på Spotify. Fick direkt någon slags sommar i Turkiet-feeling. Den var dålig.
 
 
På tal om sommar.. JAG VILL HA SOMMAR.
 



 
 
 
 
 
 
 
 

Tänk på vad du kommenterar! ♥

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback