Känns som söndag

Idag har det känns som söndag exakt hela dagen.. Men det är ju posetivt att det bara är lördag.
Fick gå upp klockan 9 idag, och det var inte direkt kul kan jag säga. Fick fundera i någon minut på om det var skola eller helg.
Tyckte att vi spelade bra på matchen också, vi vann inte, men det var inte så konstig för det är vår första match efter sommaruppehållet, och vi har bara tränat 3 träningar än så länge. Men alla var jättebra!
Har också försökt att läsa boken "Ondskan" eftersom vi har den och läsa på svenskan. Och vi har läxa tills på måndag i den, så passade på att läsa lite. Tycker inte att den är speciellt bra än så länge faktiskt.. 
Är inte någon "boktjej", så tycker inte det är så kul.
 
Imorgon är det ju söndag, så får se vad som händer då! Har inget planerat, så blir nog bara en vanlig dag.
Skulle behöva gå ut och ta lite fina kort. För börjar få lite bildbrist här i bloggen.
 
Har förresten fått lite fler läsare nu, så det är jättekul! Hoppas ni hänger i och fortsätter kolla min blogg, även om jag inte skriver så intressanta saker? Men ni får som sagt kommentera grejer ni tycker jag ska skriva om.
 
 
           
          
 
 
 
 
               

Tänk på vad du kommenterar! ♥

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback