Nybörjare inom det här med att blogga


Lovisa heter jag! Det är jag som kommer skriva lite om min vardag i den här bloggen. Saken är den att jag inte har någon vidare spännande vardag, så ärligt talat känns det som att jag kommer trötta ut er totalt.. Och att det kommer sluta med att jag bara har en läsare i besöksstatistiken, och att det troligtvis är mig själv.
Men, men.. Vi märker väl hur det blir!
 
Som ni säkert redan vet (om ni inte missat att läsa den lilla rutan om mig själv.) så är jag 13 år, och bor i en liten ja.. Stad kan jag inte kalla det.. För det känns inte rätt. Inte by heller.. Hm. "Grejen" jag bor i börjar på Karls och slutar på borg.. NU FICK NI NÅGOT ATT KLURA PÅ!
 
Jag går i skolan, som dom flesta ungdomar. Är med kompisar, grejsar med musik, fotograferar lite, spelar handboll.. Och allt annat tråkigt som man måste göra i livet.. Tex; Sova, äta.
 
Får väl bara ta och hoppas att du klickar in på bloggen någon mer gång, så att jag slipper "skryta" med att jag bara har en besökare. Så gör det för det vore .. "Nu ska jag slänga in det irriterande ordet som typ alla använder. bara för att irritera mig själv" AWESOME!! 
 
 
 
 

Tänk på vad du kommenterar! ♥
Postat av: jasmine

hej lovisa:) de är inte bara du som kollar din blogg ju ;) jag hittade hit! den värkar vara fin:) hoppas du kommer skiriva mycket:D<3 mvh jasmine:DDD

Svar: Åh, vad kul! :D Ska försöka! ♥
loviisan.blogg.se

2012-09-13 @ 19:14:57
Postat av: Emma

Jävlig snygg design du har ska jag säga :) Du kommer att bli fast vid detta när du väl börja. :D:D

//// Puss kussen <3

Svar: Tack! Och tack för att du hjälpte mig också! Jo, det finns risk för det.. ;) ♥♥
loviisan.blogg.se

2012-09-14 @ 19:12:08
URL: http://alsklingsbabe.blogg.se

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback