Seg måndag

Förlåt för att jag inte har skrivit i något i helgen. Har inte direkt hunnit, men tänkte att jag kunde berätta lite nu istället, om det nu skulle vara intressant att veta..
 
I lördags åkte jag som sagt till Skara för att fira min kusin och moster. Det var trevligt det!
Och igår trodde jag det skulle vara en dag att bara ta det lugnt på, men den slutade med att My och jag fick stå i kiosken på handbollen.. Skrattade mest hela tiden.. Men det gick bra!
 
Idag var det en seg dag i skolan. Haft ont i huvudet halva dagen, så då blir det ju alltid extra jobbigt.
Och så har jag rätt många läxor att göra, så snart måste jag börja plugga känner jag!
Imorgon är det friidrottsdag i skolan.. Inte särskilt peppad, eftersom man måste vara med i 2 grenar och jag har varit sjuk och missat massa idrottslektioner.. Men skrev upp mig på kula och spjut iallafall. Är sämst på friidrott så ja..
 
 
 
        
 

 
 

Tänk på vad du kommenterar! ♥

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback