Snäll spindel

Hej! Ja, som jag nämde tidigare idag så har jag inte gjort något idag.. Ganska skönt ändå!
Kände mig riktigt duktig när jag hjälpte pappa med att plocka upp ved? Ja, det låter som att jag är någon slags skogsman och bor på en bondgård fullt med kor och kycklingar, men nej.
När jag höll på att plocka upp lite ved så hittade jag en liiiiten söt spindel. Jag förövrigt hatar spindlar. Men den var riktigt snäll och den mördade mig inte ens! Först gillade den mig.. Sen förstördes vänskapen när jag korkat nog stod i 10 min och desperat skulle försöka få ett kort på den!? Hm..
 
Imorgon vet jag inte vad som händer, blir väl en vanlig tråkig söndag antar jag. Skulle behöva ta en tur till Skövde och kolla på lite saker, men får se om det blir av.
 
Ni får ha en mysig lördagskväll så hörs vi imorgon!


 
 
 
 
 
 
 

Tänk på vad du kommenterar! ♥
Postat av: Amanda (:

Hälsa Kennet!
<3

Svar: Han är död.. Rip Kennet! Haha ♥
loviisan.blogg.se

2012-09-19 @ 19:49:53
URL: http://a-manda.se

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback