"Himlen är som mörkast när stjärnorna lyser starkast"

Den här dagen har varit otroligt seg. Bara tråkiga lektioner..
På idrotten skulle vi gå och springa olika spår. För att vi skulle veta hur vi skulle springa imorgon på idrotten. Det var inte så speciellt kul, eftersom det blåste så.
 
Imorgon skulle vi ha någon slags nyhetsfrågetävling i skolan.. Vet inte riktigt vad det innebär.
Var iallafall tvungen att vara där 8, fast jag egentligen ska ha sovmorgon imorgon.. Roligt, roligt.
 
Förresten så kom jag på att jag hade glömt att berätta varför Amanda och jag ringde det där flumiga samtalet fredags. Det var för att vi ringde en frisör, för att boka tid för att ta hål i öronen. Så den 22 oktober klockan 4, ska hon och jag ta bussen till Tibro och göra det. Haha.
 
Och det blev rätt pinsamt eftersom..
1. Vi satt i skolan och Amanda skulle ringa åt mig. När frisören svarade fick hon blackout och sa "Hej det är Lovisa" Så hon låtsades alltså vara mig hela samtalet..BRA DÄR
 
2. När vi skulle försöka boka en tid så kunde jag inte dom tiderna och dagarna hon sa. Så hon sa säkert 10 olika förslag. Hon lät bara mer och mer irriterad på oss. BRA DÄR
 
Men vi fick iallafall en tid tillslut så det var ju bra.
 
                         
 
 
 
 

Tänk på vad du kommenterar! ♥

Kommenterar gör du här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser!)

Har du en egen hemsida?

Din Kommentar:

Trackback